My Blog

Tentang Awak&Kite…NurCinta Kami…

Hairul oh Hairul..

Semalam tertidur awal kerana geram pada anje..sangat simple je tapi boleh pulak ‘jadi’ angin pada aku..aku kot yang terlebih emo atau sememangnya hairul kurang prihatin? Memang menjadi kebiasaan,kalau aku panggil, dia selalu tak dengar.. Kenapa eh?

Tapi hari ni,apabila aku bangkit dari tidur sekitar jam 1.45 pagi.. Sayu je tengok hairul tidur+geram,hihihi😉 Hairul tidur di luar bersama kak long&adik..adik bukan boleh kalau walid dia tak tidur bersama,maunye dia mencari walid dan menangis sampai walid terjaga..Even aku tidur sebelah dia pun,walidnya juga yang dicari! Maunye adik bau aroma walid baru dia tidur lena..Haiya ini budak mengalahkan umminye..

Sememangnya aku yang bersalah, saja cari pasal sebab dah lama tak bergaduh.. Ingat hairul nak pujuk tapi hampeh,huhuhu~ tak sedih pun sebab memang dah tahu dia bukan jenis pemujuk rayu.. Tak kecik hati pun sebab dah tahu dia memang spesis macam tu.. Kawin dah nak masuk 6tahun,jadi memang dah faham.. Dah faham pun,masih jugak aku berangin,hahaha:)

Satu hal aku suka kalau bergaduh, aku aje yang selalu menang&selalu betul..kwang kwang kwang..hairul malas nak melayan jadi dia akan kata” yelah,sayang aje yang betul” tak pun ” tak apelah,sayang ambillah menang” semua benda tu buat aku tergelak besar..ape daa hairul ni.. Jenis suami malas nak gaduh panjang2… Mengalah aje kejenye..terima kasih anje, sebab bagi sayang selalu betul&menang sokmo..hihihi:) (pasrah ajelah)

Kalau anje baca entry ni, sayang minta maaf eh..sayang yang salah..sorry deh.. Walau apepun,anje memang yang paling sayang SAYANG.. Teman bergaduh,bertumbuk,bergosip&bermuhasabah🙂

SAYANG anje selamanya🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s