My Blog

Tentang Awak&Kite…NurCinta Kami…

4 Frangipani 2012

Apabila mereka nampak kelibat cikgu Bahasa Arab masuk ke kelas pada hari ini, terus menerpa&meminta izin untuk mengadakan aktiviti 4F Idol.. Aku layankan ajelah, bukan selalu mereka nak menyanyi dalam kelas.. Selalu menyanyi lagu bahasa arab dalam buku teks sahaja..

Melihat persembahan mereka, rasa terhibur.. Macam-macamlah budak-budak ni🙂 cikgu pun tumpang sekaki membuat permintaan lagu&ikut menyanyi mana-mana lagu yang cikgu tahu.. hahaha😉

Tapi, paling aku tak tahan gelak besar bila anak muridku komplen, lagu yang aku minta semuanya dah ketinggalan zaman. Alahai~ Ya, aku sudah semakin citizen dan tidak lagi nak serius ikut cerita-cerita korea. Tumpuan lebih kepada famili&kerjaya..

Lagu korea daripada pelbagai kumpulan yang mereka kagumi menjadi pilihan.. Lagu oppa gangnam style pun turut diminati, cuma aku memang tak berkenan buatnya mereka berdansa bagai. Justin Bieber, lagu dia tang korus je aku tahu.. Memang tak ambil port langsung.

Biarlah aku dengan lagu-lagu kegemaran yang ketinggalan zaman😉

Single Post Navigation

Leave a Reply

